Koulutus

• Tutustumismatkat ovat paitsi mukavia, mutta tukevat myös ammatillista kehittymistä, kun pääsee vaihtamaan kokemuksia ja näkemään erilaisia laboratorioita. Olemme vierailleet muun muassa Kotkassa, Kuopiossa ja Mikkelissä.

Virkistystoiminta

• Vuosittaiset Marttojen kokkikurssit vaihtelevin aihealuein. Päiväkirjasta voit lukea tarkemmin kokkikurssien sisällöstä. Marttojen kursseille löytyy aina innokkaita ja paikat ovatkin aina täyttyneet nopeasti.
  • Tutustumismatkat toisiin laboratoriohin antavat mahdollisuuden tavata kollegoita ja nähdä erilaisia toimintamalleja ja työpaikkoja. Matkoihin kuuluu usien shoppailua, teatteria tai illanviettoa - miksei vaikka kaikkia.
  • Lisäksi olemme järjestäneet esimerkiksi askartelu-iltoja, taputteluterapia -kurssin sekä teatteri-illan.

Kaikkeen toimintaan ovat tervetulleita niin opiskelijat kuin jo eläkkeelle jääneet jäsenet sekä sellaiset bioanalyytikot ja laboratoriohoitajat, jotka ovat yhdistyksemme jäseniä, mutteivat enää työskentele kliinisessä laboratoriossa. Aktiivinen osallistuminen, varsinkin koulutukseen, ylläpitää ammattitaitoa! Toiminnassa huomioidaan myös jäsenistön toiveita, joten ota rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin.

Vuosikokous ja hallituksen toiminta

• Sääntömääräinen vuosikokous tulee järjestää kunkin vuoden maaliskuun loppuun mennessä. Vuosikokouksessa hyväksytään edellisen vuoden toimintakertomus sekä tilinpäätös ja tulevan vuoden toimintasuunnitelma, valitaan hallitukseen varsinaiset- ja varajäsenet erovuoroisten tilalle sekä valitaan liittokokousedustajat. Vuosikokouksen yhteydessä järjestämme usein myös muuta ohjelmaa. Mukaan vaikuttamaan kannattaa tulla!
  • Hallitukseen kuuluu kuusi varsinaista ja kuusi varajäsentä. Varsinaisista jäsenistä yksi on hallituksen puheenjohtaja, yksi varapuheenjohtaja, yksi sihteeri ja yksi rahastonhoitaja. Lisäksi hallituksessamme on verkkosivuvastaava. Hallitus kokoontuu keskimäärin joka toinen kuukausi, tarvittaessa useammin. Hallitus vastaa yhdityksen taloudesta ja toiminnasta.

Tulevista tapahtumista tiedotetaan etusivulla ja tarkemmin Tapahtumat -sivulla. Menneistä tapahtumista voit lukea Päiväkirjasta, kuvat löytyvät Kuvagalleriasta.